poniedziałek, 12 grudnia 2016

Pielęgnacja wlosów







Hejka!
 Mam dla Was dzisiaj post z aktualną pielęgnacją moich włosów. Może opowiem coś o swoich włosach. Przez długi okres czasu włosy nie chciały mi rosnąć a zamiast tego zaczęły się kruszyć, łamać i przez to traciły na długości. Po długich poszukiwaniach idealnych produktów znalazłam odpowiednie, które dobrze działają na moje włosy. Teraz już wiem że kluczem do zdrowych włosów jest odpowiednia pielęgnacja. 



NIVEA DIAMOND VOLUME jest to szampon który nadaje blasku ale także doskonale wygładza.

    BABYDREAM SHAMPOO chyba już doskonale każdemu znany szampon, jest to chyba najtańszy produkt o bardzo dobrym składzie. Sprawia że włosy stają się puszyste i sypkie.



NIVEA LONG CARE & REPAIR to odżywka do włosów łamliwych i rozdwajających się, pomaga w rozczesywaniu włosów.

OLAPLEX 3 HAIR PERFECTOR odżywka która przy regularnym stosowaniu może naprawić najbardziej zniszczone włosy. Regeneruje oraz pomaga utrzymać zdrowe i silne włosy. Odżywkę kupiłam na oficjalnej stronie salonu Maniewski.




L'BIOTICA BIOVAX eliksir wygładzjąco - nawilżający zawiera naturalne oleje m.in. arganowy, makadamia, kokos. Włosy po użyciu tego olejku stają się wygładzone oraz miękkie w dotyku.

TANGLE TEEZER szczotka którą mogę polecić każdemu. Moim zdaniem jest najlepszą szczotką która radzi sobie z rozczesaniem poplątanych włosów.


To już wszystkie moje produkty do włosów których używam. Dajcie znać w komentarzu co myślicie o tego typu postach oraz czy używałyście może któregoś z tych produktów.
                                                                                                                                              xoxo

5 komentarzy:

Ruda Pisze pisze...

Masz włosy jak moja córka ;) TT cudowna szczotka niezastąpiona i Nas ;) Pozdrawiam

Unknown pisze...

Oj tak, szczotka jest cudowna! Świetny wpis! :)

Amanda pisze...

Tyle już dobrego czytałam o tym szamponie dla dzieci ze chyba sama z ciekawości wyprobuje ;-)

IndieSan pisze...

Niestety mi produkty z nivea nie pomagają na włosy. Używam już od pół roku zestawu z Matrixa i widzę poprawę
Zapraszam do mnie http://indiesan.blogspot.com/2016/12/new-silver-cut-crease-make-up.html?m=1

Ti Emme pisze...

Your hair is beautiful. I'm your new GFC follower # 30 ♥

http://teresaemme.blogspot.it