piątek, 23 grudnia 2016

Pakowanie prezentów



Hejka!
Już dzisiaj WIGILIA! Zostały ostatnie chwilę na pakowanie prezentów, więc chciałam Wam pokazać moje bardzo proste, szybkie i stylowe propozycje.


Będzie nam potrzebne:
- papier ozdobny
- sznurek jutowy
- karteczki ( ja akurat na prostokątny kawałek kartonu przykleiłam białą karteczkę)
- małe spinacze
- coś do ozdobienia np gałązką


 Najpierw oklejam prezent papierem ozdobny potem wiążę sznurkiem, przypinam karteczkę a na
    koniec ozdabiam.


Jak widzicie w parę minut można stworzyć coś bardzo oryginalnego :) 
    Na koniec chciałam Wam życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT!! Spędzonych z rodziną oraz przyjaciółmi :)

1 komentarz:

Madusia pisze...

pięknie wyglądają Twoje prezenty - zawsze uważałam, że prostota jest najpiękniejsza. :) ja w tym roku nie pakowałam prezentów osobno, tylko każdy dostanie w jednym wielkim pudle, bo stanowczo zbyt dużo drobiazgów dla każdego mam. :)
pozdrawiam serdecznie i spokojnych wesołych Świąt! :)
http://poprostumadusia.blogspot.com/