niedziela, 6 listopada 2016

TRENDY cz.1


Hejka, dzisiaj mam dla Was nową serię na blogu. Trendy jesień/zima 2016/2017. Będę Wam pokazywać jak można połączyć rzeczy najmodniejsze w tym sezonie oraz w jakich sklepach możemy je znaleźć. Pod każdym trendem będzie też trochę inspiracji.

Ta stylizacja doskonale odzwierciedla mój gust jest to idealne połączenie ciepłej i wygodnej bluzy z eleganckimi kozakami za kolano. Świetnie pasuje do tego malutki plecaczek oraz coś co już chyba każdy ma, absolutny must have tego sezonu choker.



BLUZA OVERSIZE


1. BERSHKA  2. BERSHKA  3. ZARA  4. BERSHKA  5. ZARA




KOZAKI ZA KOLANO


1. DEEZEE  2. DEEZEE  3. BERSHKA




CHOKER


1. ZARA  2. ZARA  3.  H&M  4. BERSHKA  5. H&M




MALUTKI PLECACZEK


1. ZARA  2. ZARA  3. ZARA  4. BERSHKA  5. BERSHKA


 Inspiracje z PINTEREST
                                                                           
  Mam nadzieje że post Wam się spodobał napiszcie w komentarzu co myślicie o nim?

2 komentarze:

Makeup by Lisek pisze...

Ja osobiście nie za bardzo podążam za modą, ponieważ lubię się wyróżniać, cenię sobie inność. Jednak z trendów, które wymieniłaś bardzo podobają mi się te mini plecaczki, są bardzo urocze, z chęcią sobie taki kupię :)
http://ciszamysli.blogspot.nl/

jakdojadedo pisze...

Jest tyle fajnych rzeczy teraz w trendach, że praktycznie wszystko można nosić ;)