niedziela, 18 czerwca 2017

Fashion with Aga


Hejka wszystkim! 
Już dawno temu w mojej szkole organizowany był tydzień mody. W jednym z konkursów organizowanych z racji GÓRKA FASHION WEEK, można było wygrać sesje na mojego bloga. Dlatego dzisiaj na zdjęciach nie jestem tylko ja, ale również Agnieszka która wygrała konkurs, na najlepszą stylizacje w naszej szkole :D Koniecznie napiszcie jak podobają się Wam nasze stylizacje!!



fot. OLIWIA ŚWIĄTEK 


Agnieszka
dress YUPS / high heels ESSENTIALS / kimono ANNABELLE LONDON

Ja
dress SH / choker DIY / belt BERSHKA / nails KLIK

14 komentarzy:

MartaFlak pisze...

Uwielbiam moro, a ta sukienka to mistrzostwo świata :D

Natalia Kosin pisze...

Stylizacje nie w moim stylu, ale zdjęcia są piękne. Gratuluję zwyciężczyni! :D

https://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com/

Gronercik pisze...

Pomysł z konkursem świetny ! A dziewczyna w sukience moro wygląda cudownie, niezwykle podoba mi się stylizacja ! :)

Anonimowy pisze...

Bardzo oryginalne stylizacje:) super dziewczyny ! :)
http://caydii.blogspot.co.uk/

Anonimowy pisze...

Świetnie wyglądacie :)

tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

ASajecka pisze...

Obie stylizacje są bardzo ładne, a jednocześnie tak różne od siebie. Bardzo mi się podobają! :)

ariicoco pisze...

Jak dla mnie stylizacja Agnieszki jest dość ciekawa, jednak na pewno zmieniłabym w niej buty. :)

Mój blog

Unknown pisze...

Ale jesteście śliczne! a te stylizacje, wow na prawde bomba!
zapraszam i do mnie :) www.nouw.com/xpositiv

onlydreams pisze...

Obie wyglądacie cudpwnie!
Only Dreams

Patrycja pisze...

Bardzo podoba mi się stylizacja moro ;) dość nietypowa. W całej sesji zmieniłabym tylko scenografię - niby fajnie, ale czegoś tutaj brakuje, jakiegoś pazura!

Adrasteja pisze...

No piękne zdjęcia!
Gratuluję zwyciężczyni:)
Obie stylizacje strasznie mi się podobają, ale w obydwóch pozmieniałabym buty :)

Mamusiowelove pisze...

Rewelacyjnie Kochana wyglądacie! Piękne uśmiechnięte!
Na zdjęcia z przyjemnością się patrzy. Gratuluję zwyciężczyni.
Buziaki

SkylerBlu pisze...

ale masz świetne zdjęcia :) ta dziewczyna ma cudowne wiązanie na sukience :o i super wygląda w moro :)

http://skyler-blu.blogspot.com/

Recenzje przy herbacie pisze...

Świetnie wyglądacie! Zdjęcia są bardzo ładne i takie w moim stylu :)

http://staypositivebypaulen.blogspot.com/?m=1