wtorek, 2 maja 2017

Trends part 2



1. BERSHKA  2. ZARA  3. ZARA



                                                                           1. STRADIVARIUS  2. NEW LOOK  3. NEW LOOK                                                                        



                                                                       1. ZARA  2. BERSHKA  3. PULL&BEAR



1. RESERVED  2. BERSHKA



                                                                 1. STRADIVARIUS  2. BERSHKA  3. TOPSHOP


inspiracje z PINTEREST

Co myślicie o takim trendzie ?  Podobają Wam się takie kolczyki ?
Pamiętajcie, że jak klikniecie w opis zdjęcia to od razu znajdziecie ten produkt w sklepie.

9 komentarzy:

Unknown pisze...

Te kolczyki są świetne, jednak ważne aby pasowały do stylizacji, żeby był efekt wow

http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

angel pisze...

Super kolczyki

Unknown pisze...

Mnie się tam nie podoba ten trend. Bałabym się o swoje uszy :D Poza tym nie jest to jakieś piękne.. ;)
Zapraszam również do mnie! http://punktagi.blogspot.com/

Shikatemeku pisze...

Jakoś nie przepadam za kolczykami, dlatego żadna z propozycji nie przypadła mi do gustu.. ;)

Patt pisze...

Kiedyś byłam sceptycznie nastawiona do dużych kolczyków.
Jednakże z wiekiem zaczęłam się jakoś przekonywać.
Niestety,nadal do ogromnych kolczyków czuję niesmak.
Bardzo fajny post!
Oby tak dalej!

Kasiakovska pisze...

Bardzo podoba mi się ten trend! Kolczyki w inspiracjach są cudowne ♥ Pozdrawiam! Kasiakovska.blogspot.com

Gabriela Jaworska pisze...

to zdecydowanie nie mój styl ale u kogoś bardzo mi się podoba :)

La Karolla pisze...

Cudowne kolczyki! Bardzo mi się podobają ❤
La-karolla.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Ja nie noszę kolczyków :)