niedziela, 8 stycznia 2017

Trendy cz. 2




Kabaretki, w latach 90-tych wypromowała je Madonna. Występowała w nich na koncertach i eventach oraz na okładce płyty "In bed with Madonna". W ubiegłym roku zaczęły się pojawiać na zdjęciach street style z fashion weeków. Teraz kabaretki to absolutny must have. Możemy je znaleźć w wielu sklepach online oraz stacjonarnie. 

1. GATTA 2. GATTA 3. GATTA 3. HM


Jak je nosić?
Bardzo modne są teraz skarpetki w fasonach kabaretek z dużą lub małą kratką. Wyglądają fantastycznie do szpilek jak i do mokasynów. Rajstopy natomiast możemy założyć pod jeansy z dziurami,wtedy stworzymy bardziej rockowa stylizację. Świetnie pasuję także do swetrów oversizowych. Poniżej podsyłam Wam trochę inspiracji.

    Inspiracje z PINTEREST

Jak podoba Wam się ten trend? Piszcie w komentarzach.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetny post! Też uważam że kabaretki są super! 😄

zyciejakpomarancze pisze...

podobają mi się w stylizacjach, sama jednak nie mam odwagi by je nosić :)
pozdrawiam
http://zyciejakpomarancze.blogspot.com

sensiblees pisze...

Raaany, ja jeszcze pamiętam jak smigałam w kabaretkach takie przed kolana haha.. :D
Ale powiem, że takie looki są idealne z połączeniem rajstop :)
sensiblees.pl

Aleksis-Aliss pisze...

Inspirujące zdjęcia :)
Zapraszam-Mój blog
Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)