środa, 10 sierpnia 2016

MUST HAVE cz.1

Hejka,
chciałabym zacząć nową serię na blogu, wakacje powoli się kończą więc pomyślałam, że można by wyznaczyć parę niezbędników ubraniowych, kosmetycznych i wiele innych.
W tym poście przygotowałam dla was listę MUST HAVE ubraniowych. Mam nadzieję że nowa seria wam się spodoba. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.



                                                                                                                               WIĄZANIA




BLUZKI Z ODKRYTYMI RAMIONAMI



    STROJE W STYLU LAT 90



   
   STROJE SZYDEŁKOWANE



 KORONKI




         BODY




       BOMBERKI




                                                                                                                            NARZUTKI KHAKI



      SPÓDNICE PLISOWANE



        SPÓDNICE DŻINSOWE



       SPODNIE CULOTTE




  BOYFRIENDY 

Inspiracje z pinterest.com , Google.grafika

4 komentarze:

Kasia pisze...

Bluzki z odkrytymi ramionami to dla mnie obecnie bardzo fajny trend :)

Unknown pisze...

Przygarnelabym wszystko, ale przede wszystkim brakuje mi jeansowej trapezowej spódniczki :) te z inspiracji są piękne, a te w sklepach już niekoniecznie :(

Natalia Wozna pisze...

Uwielbiam bluzki z odkrytymi ramionami, jak i te wiązane :)

W międzyczasie zapraszam do mnie:
http://nati-nataliii.blogspot.com/

Natalie Forever pisze...

Najbardziej do gustu przypadł mi body i stroje kąpielowe :)
Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html